As persoas que desexen facer a Ruta dos Tres Pazos de Negreira dispoñen agora de varias alternativas para o seguimento do trazado. O Concello de Negreira ven de actualizar a sinalización da ruta con sinais verticais, complementadas coas marcas de pintura, coas cores estándar branca e amarela. Por outra banda, tamén é posible seguir a ruta con teléfonos móbiles intelixentes e outros dispositivos con GPS, co trazado dispoñible na páxina de Wikiloc.

Esta ruta circular discorre ao longo de 15,5 Km con saída e final no campo da feira da vila, cunha dificultade media-baixa, apta para familias e amantes do sendeirismo. No seu percorrido, as persoas visitantes poden achegarse aos tres pazos máis significativos de Negreira: o Pazo de Baladrón (en Ponte Maceira), o Pazo de Albariña (na Chancela) e o Pazo do Cotón, na propia vila. Ademais, a ruta fai gozar os sentidos pasando por espazos únicos como o paseo fluvial do Barcala e o paseo da Restreva, o refuxio de pescadores de Covas, Pedra Mámoa, o monte Bergando, o bosque de Quenllo, parte do Camiño de Santiago a Fisterra e Muxía e a sempre fermosa Ponte Maceira, incluída na prestixiosa listaxe de “Los Pueblos Más Bonitos de España”.

Unha boa opción para facer a ruta son os domingos, xa que as persoas que se acheguen poderán mergullarse na Feira de Negreira (tódolos domingos pola mañá), descubrindo tamén o comercio, a hostalaría e a gastronomía locais.

Preme aqui para descargar o díptico en PDF (DORSO)

Preme aqui para descargar o díptico en PDF (ANVERSO)

Concurso fotográfico "Semana Santa e natureza"

O Departamento de Turismo coa colaboración da empresa WE are B (deseño e merchandising) lanzan un concurso fotográfico para promocionar e por en valor os lugares máis fermosos e/ou singulares de Negreira, como a Ponte Maceira, Pazo do Cotón, etc... aproveitando estos días propicios para estar o aire libre desfrutando do entorno natural.

O concurso consiste en facer unha foto nos distintos lugares do noso concello e enviala o email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo., dende o xoves 1 de abril ata o luns 5 abril ás 15:00 h. A mellor fotografía levará de agasallo un "kit de sendeirismo" composto por unha mochila, gorra, cantimplora, palo de selfie e pegatinas.

Cada persoa poderá enviar un máximo de tres fotografías para participar.

O xurado dará a coñecer o gañador o martes 6 de abril e as fotos serán publicadas nos distintos soportes dixitais do Concello de Negreira.