A iluminación de Nadal no concello de Negreira quere sumarse ás iniciativas que estivemos a realizar durante o outono, conxuntamente coa Asociación de Empresarios de Negreira (ENe), de cara a fomentar o consumo no comercio e a hostalería da vila, máxime nesta época que é unha das máis importantes e especiais do ano. Tamén queremos axudar a levantar o ánimo entre a veciñanza, sobre todo entre os máis novos despois dun ano moi difícil debido ás circunstancias derivadas da pandemia sanitaria a nivel mundial, polo que un sorriso dos nenos e as nenas, é sumamente importante nunhas datas tan entrañables.

Non queremos esquecer a motivación especial que a iluminación das nosas rúas e tamén como é costume das parroquias, supoñen para a cidadanía á hora de animalos a facer as compras no noso pobo, xa que sabemos que non é o mesmo que non haxa luces para mercar e consumir nosos establecementos locais que se engalanan para a ocasión, e que tamén ofrecen descontos e un amplo surtido de produtos por estas datas.

O alcalde de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, acompañado pola concelleira de Servizos Sociais, Muller e Igualdade, María del Mar García Vidal e mailo concelleiro de Deportes, Novas Tecnoloxías e Participación Cidadá, Iván Guardo Porto, asistiron o acendido da iluminación de Nadal na árbore instalada na praza do Concello.

Por último, queremos animar a toda a veciñanza e aos profesionais do comercio e a hostalería, a sumarse a participar no concurso de decoración de Nadal, a través dun proxecto que contribuirá á participación activa do pobo de Negreira na tradición de Nadal e á posta en valor do comercio, a hostalería e o patrimonio cultural.

As inscricións son gratuítas e están abertas a toda a poboación maior de idade do concello de Negreira, así como a establecementos hostaleiros e comerciais con actividade emprazada no termo municipal.

Podes consultar as bases premando na seguinte ligazón: https://cutt.ly/2hk1EMK