Corte1

O Servizo Municipal de Augas do Concello de Negreira informan dun corte de subministración o mércores día 1 de xullo, dende as 15:00 horas e que afectará á rede en: Zas; Gonte; Gándara; Maio Pequeno e Escola Unitaria de Aro.

A rede considerase en presión a tódolos efectos, xa que debido aos traballos de limpeza periódica do depósito, poderían levar menos tempo do previsto inicialmente. Ante calquera dúbida ou consulta poden chamar aos seguintes números de teléfono: 981 881 569 ou 626 986 941.