Como cada ano, o Concello de Negreira está a preparar o servizo de conciliación familiar durante o verán. As circunstancias actuais derivadas da crise sanitaria provocada pola Covid-19 esixen un esforzo de adaptación e reaxuste. Por isto, dende o Concello de Negreira ábrese esta enquisa destinada a coñecer as necesidades reais de conciliación da poboación de Negreira, para así adaptarse mellor e ofrecer un servizo acorde a ditas necesidades, agradecendo de antemán a participación de todas aquelas familias que precisen de dito servizo.

Abrimos un plazo de 5 días naturais para aqueles proxenitores que por motivos laborais precisen este tipo de servizo dende  o  día da publicación desta enquisa.

Unha vez coñecidas as necesidades reais da poboación tentarase organizar todas as actividades de conciliación. A enquisa débese cubrir nun formulario no que se solicitan datos ás familias para coñecer cantos nenos e nenas estarían interesados en participar nas actividades de conciliación.

A enquisa pódese cubrir na seguinte ligazón: