O Concello de Negreira está a facer entrega a comerciantes, autónomos e empresas de Negreira, dun pack con material de protección na reapertura de establecementos dentro do proceso de desescalada, atendendo a solicitude da Asociación de Empresarios de Negreira (ENe), cuxa presidenta Brenda Wilhelm, asistía ao acto formal de entrega deste material por parte do alcalde de Negreira, Manuel Ángel Leis.

Este reparto será realizado por voluntarios de Protección Civil de Negreira en mais de douscentos establecementos. Cada pack inclúe: Dúas pantallas faciais; un xel desinfectante e, dúas máscaras modelo FFP2.

Desde o Concello de Negreira reiteramos o noso apoio ao tecido comercial e empresarial de Negreira para que poidan retomar a súa actividade coas maiores garantías de seguridade e hixiene ante devandito proceso de desescalada.