Uns 150 nenos e nenas da provincia da Coruña participaron no I Torneo Provincial Xogade de Xadrez, en liña, dividido entre as categorías sub 10 e sub 14, celebrado nunha fase única o pasado sábado 18 de abril para a categoría sub 10 e no caso da sub 14 ademáis de celebrarse esta primeira fase, levouse a cabo unha fase final o domingo 19, no que se enfrontarían de maneira directa os catro primeiros clasificados da primeira fase.

En canto a primeira fase (na que se enfrontaban tódolos nenos contra todos (salvo os membros do mesmo equipo) na categoría sub 10 deu como resultado a seguinte clasificación:

1º XADREZ NEGREIRA  -  117 puntos.
2º CÍRCULO XADREZ NARÓN SUB 10  -  78 puntos.
3º PELETEIRO SUB 10  -  68 puntos.
4º ESCOLA DE XADREZ BRÉTEMA  -  68 puntos.
5º XADREZ BERTAMIRÁNS  -  61 puntos.
6º ESCOLA XADREZ COMPOSTELA SUB 10  -  50 puntos.
7º CLUB USC  -  50 puntos.
8º CLUB XADREZ ARTEIXO  -  38 puntos.
9º XADREZ OROSO SUB 10  -  33 puntos.
10º XIRIA CARBALLO  -  23 puntos.

A nivel individual destacar os 50 puntos de TREX-2010 (Narón), os 42 de Nico-Amado (Negreira), os 30 de Gaelinho (Bertamiráns) e os 30 de HugoDB (Negreira).

Respecto a categoría sub 14 como xa expresamos, procedeuse da mesma forma que na categoría sub 10 realizando unha primeira fase pero a maiores levouse a cabo unha segunda fase na que se enfrontaron os 4 primeiros equipos da primeira fase.

O resultado da primeira fase foi o seguinte:

1º BERTAMIRÁNS  -  107 puntos.
2º ESCOLA XADREZ COMPOSTELA  -  105 puntos.
3º XADREZ BRÉTEMA  -  105 puntos.
4º CLUB USC  -  94 puntos.
5º XADREZ LOUSAME  -  66 puntos.
6º CLUB XADREZ ARTEIXO  -  66 puntos.
7º XADREZ OROSO  -  52 puntos.
8º XADREZ PELETEIRO  -  41 puntos.
9º XADREZ VEDRA  -  38 puntos.

A nivel individual destacar os 36 puntos de Davidbrétema (Brétema), os 34 de Melonovich (USC), os 32 de Hugodomínguez (Bertamiráns), os 32 de Tonxadrez (USC), os 32 de Noelberta (Bertamiráns) e os 30 de NeryCereijo (E. X. Compostela).

Tras esta primeira fase enfrontáronse directamente nunha segunda, os 4 primeiros equipos, é decir, Bertamiráns, E.X. Compostela, Brétema e USC, sendo os resultados da seguinte forma:

CLASIFICACIÓN FINAL

MEDALLAS

Entregaranse unha medalla por participante, aínda que nalgúns casos incrementaranse o número de medallas, por existir un erro en lichess, no que non deixou participar a unha pequena parte de nenos.