O venres 7 de febreiro no Auditorio do Centro Sociocultural, celebraremos a novena edición da Gala do Deporte ¨Concello de Negreira¨, coa entrega duns premios que recoñecen os méritos deportivos entre a veciñanza do noso concello, quenes co seu esforzo e compromiso, levan o nome de Negreira por toda Galicia e por España adiante. Estes permios son outorgados por un xurado integrado por un representante de cada club deportivo do noso concello, os técnicos municipais de Deportes e o director de Radio Negreira.

A 9ª Gala do Deporte comezará ás 21:00 horas e, ademáis dos recoñecementos aos méritos deportivos, tamén haberá actuacións musicais e exhibicións artísticas, nunha gala cunha duración aproximada de 90 minutos.

Os galardoados/as na oitava edición foron:

- Mellor deportista do 2018 - Alba Cuns Iglesias (atletismo).

- Mellores deportistas promesas – Nicolas Carnota e Le Zhou (kárate).

- Mellor equipo – Infantil da Escola de Ximnasia Rítmica.

- Recoñecemento á traxectoria - Manuel Freire Pazos.

- Recoñecemento colaborador co deporte – Mobles Gran Vía.

- Recoñecemento antigüidade: AD Nicrariense.