A Asociación de Amas de Casa de Negreira en colaboración cos Servizos Sociais Comunitarios do Concello de Negreira, emprende un ano máis a súa Campaña de Nadal de recollida de alimentos e xoguetes, destinada ás familias máis necesitadas do municipio.

A campaña comeza hoxe día 15 de novembro e exténdese ata o día 8 de xaneiro de 2020. A veciñanza pode facer as súas aportacións voluntarias de alimentos non perecedeiros como conservas, legumes, aceites, patacas, cacao, cebolas e incluso produtos de hixiene persoal nos lugares habilitados nos seguintes establecementos: Casa Lula; Gadis; Eroski; MercaMás Froiz e Día.

Para contacto coa campaña: Teléfono 659 180 323.

Paralelamente, a Asociación de Amas de Casa tamén emprende unha recollida de xoguetes en bo estado que poden entregarse todos os martes e os xoves, en horario de tarde, no local da entidade no edificio do antigo instituto, na rúa de Castelao.

De antemán, agradecen a colaboración de particulares e firmas comerciais que queiran sumarse a esta campaña solidaria.