O Concello está a executar o proxecto do Fondo de Compensación Ambiental para a mellora da eficiencia enerxética que financia a Consellería de Industria. Cun importe de 59.897 euros foi adxudicado á firma Grupo Mariño e, beneficiará á contorna da praza do Concello e maila rúa do Carme.

De feito, as obras comezaron este luns coa apertura de zanxas para as conduccións eléctricas na praza: Vanse a instalar tres columnas con varios focos cada unha para mellorar a iluminación en todo o recinto.

A actuación inclúe ademáis, a colocación de trece novas columnas de báculos en toda a rúa do Carme e mailas entradas á praza, potenciando a iluminación nocturna nunha das zonas máis transitadas. Unha das características máis chamativas do proxecto é que se instalarán cinco proxectores para o realce da Casa do Concello que, segundo informa o goberno local, permitirán cambiar a cor da iluminación para eventos conmemorativos.