Ata o día 11 de outubro tedes de prazo para formalizar inscricións e participar na oferta de Escolas Deportivas e Culturais do Concello de Negreira, cuxa actividade comeza no mes de outubro. Para facer efectiva a inscrición deberase cubrir a folla e pagar na conta bancaria do Concello. Unha vez realizado os dous pasos teráse que entregar a documentación na Delegación de Cultura e Deportes, antes do 11 de outubro.

Escolas deportivas: Aprender coa actividade física

Máis de 400 nenos de entre 5 e 16 anos, e 120 adultos disfrutaron destas escolas o pasado curso, que contou coas seguintes actividades: Atletismo; aerobic; baloncesto; multideporte; patinaxe; predeporte; tenis; ximnasia rítmica; ximnasia de maiores; ximnasia de mantemento e xadrez.

O Concello de Negreira e a Deputación de A Coruña, destinan para este ano unha importante partida económica, co obxectivo de fomentar e desenvolver as actividades deportivas municipais. Dous coordinadores e 12 monitores cualificados compoñen o equipo que se encarga de activar a práctica do deporte entre os escolares e adultos.

Ademáis dos adestramentos, algunhas actividades tamén teñen competición que se desenvolverá a partir de xaneiro.

Escolas culturais: Fomentando a creatividade

Un dos maiores compromisos nos últimos anos foi o de mellorar as escolas culturais, incrementado a oferta. Na presente tempada a ofertar é a seguinte:

- Obradoiro de danza tradicional

- Escola Municipal de Teatro.

- Informática

- Costura