A vila de Negreira celebra este domingo e luns, sendas xornadas festivas de setembro na honra á virxe das Dores e Santa Margarida, respectivamente, e nas que colabora activamente o Concello de Negreira promovendo actividades como o tradicional festival de bandas (o domingo ás 18.30 horas) na praza do Concello. Detallamos aquí o programa festivo:

Domingo 15

Ás 10.00 horas.- No parque do Coto comeza o Torneo de baloncesto 3x3 durante toda a mañá. Categorías: Premini; mini; infantil e cadete.

Ás 11.00 horas.- No Comprexo Deportivo de Pedra Mámoa, dispútanse os partidos da final do II Open de Tenis Val de Barcala.

Ás 13.00 horas.- Misa na igrexa parroquial na honra á virxe das Dores.

Ás 16.30 horas.- Na praza das Brañas teremos unha exhibición de agility a cargo da Escola Canina Mascoguau.

Ás 18.30 horas.- Festival de Bandas na praza do Concello. Actúan: Banda de Música de Chantada; Banda Eduardo Pondal, de As Pontes, e Banda Ateneo de Negreira.

Luns 16

Pasacalles a cargo da charanga Os Celtas

Ás 13.00 horas.- Misa cantada na honra á Santa Margarida e posterior procesión na igrexa parroquial.

Sesión vermú coa charanga Os Celtas, no campo da feira.

Ás 22.30 horas.- Verbena coa orquestra La Ola ADN no campo da feira.