Os concellos de Negreira, A Baña e Val do Dubra organizan, coa colaboración da Deputación da Coruña, a Ruta do Románico de Barcala e Dubra.

A visita guiada terá lugar na mañá do sábado, 7 de setembro, podendo desprazarnos no autobús ou en vehículo privado. Visitaremos catro exemplos do románico rural galego presentes nos nosos concellos, como son as igrexas de Santa María de Paramos, Santa Baia de Lañas, Santa María de Portor e San Pedro de Gonte.

O horario de saídas do autobús será o seguinte:

-          Centro de saúde de Negreira: 09:30 h

-          Parada de autobús de Ceilán (A Baña): 09:45 h

-          Igrexa parroquial de Paramos (Val do Dubra): 10:00 h

Ao finalizar a ruta, o autobús repetirá o percorrido para deixar as persoas participantes no seu lugar de saída.

As persoas interesadas poden inscribirse de xeito gratuíto ata o venres 6 de setembro ás 14 h chamando ao teléfono 650 79 69 56 ou na caseta de turismo de Negreira, sita na avenida de Santiago, no horario de 11 a 14 h e de 16 a 19 h.

As prazas para asistir á ruta no autobús son limitadas.