DSC 1850

Manuel Ángel Leis: «Debemos priorizar as actuacións dentro da guía de traballo do goberno»

O Alcalde-Presidente do Concello de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, avanzou hoxe na emisora municipal Radio Negreira, cómo será o organigrama do Goberno Municipal 2019-2023 co reparto das diferentes áreas de xestión:

1 - Manuel Ángel Leis Míguez. Alcalde e responsable dás áreas de Urbanismo e Persoal.

2 - María del Mar García Vidal. Primeira tenente de alcalde e concelleira de Servizos Sociais, Muller e Igualdade.

3 - Iván Guardado Porto. Segundo tenente de alcalde e concelleiro de Deportes, Novas Tecnoloxías e Participación Cidadá.

4 - Flora Grille Novío. Concelleira de Cultura e Festexos.

5 - Juan Plata Barbazán. Concelleiro de Comercio, Turismo e Industria.

6 - María Josefa Vázquez Alende. Concelleira de Educación e Sanidade.

7 - Adolfo Manuel Barbosa Pérez. Concelleiro de Agricultura, Medio Ambiente, Parques e Xardíns.

Pendentes da conformación da Xunta de Goberno Local e a composición das distintas Comisións Informativas e o nomeamento de representantes en órganos como a Mancomunidade de Concellos do Tambre ou os consellos escolares, que deberá ratificarse e aprobarse no primeiro pleno da lexislatura, o de organización, o alcalde fixo especial fincapé en que o novo goberno «ten moitas ganas de traballar e facer cousas polo noso concello», con moitas «ideas», e estudando todas as propostas en beneficio da veciñanza.

«Levamos un programa de actuacións consensuado cos veciños e veciñas das distintas parroquias, e aínda que sexa unha guía de traballo para estes catro anos, sempre se dixo que debemos priorizar as actuacións», subraiou o rexedor, quen aludiu a que están traballando para conformar a Xunta de Goberno Local e sacar a licitación e adxudicación os proxectos que xa estaban aprobados do Plan POS +2019 que financia a Deputación da Coruña con proxectos como a instalación dunha pista multideporte na praza das Brañas, a adquisición dunha nova excavadora, ou a mellora do firme nas avenidas das Brañas e de Barcala, ademáis do Fondo de Compensión Medio ambiental, ou unha subvención da Consellería de Vicepresidencia para construir unha sede estable para a Agrupación de Voluntarios de Protección Civil, no parque empresarial.

Escoita aquí a entrevista co alcalde:

Ligazón: Entrevista a Manuel Ángel Leis Míguez