O Concello de Negreira colaborará coa Asociación Galega de Esclerose Lateral Amiotrófica (AGAELA), na campaña de sensibilización #LuzporlaELA, vinculada ao Día Mundial da ELA, que se celebra este venres día 21 de xuño, co que preténdese iluminar de verde monumentos, edificios institucionais ou lugares emblemáticos de Galicia, dándolle así, visibilidade a esta proposta de carácter solidaria e que a sociedade comprenda a que se enfrontan os enfermos e as súas familias ante este fatal diagnóstico.

A acción consiste en iluminar de cor verde durante a noite do día 21 a fachada da Casa do Concello, así como a maior cantidade de monumentos e edificios emblemáticos en Galicia, en apoio e solidariedade coas persoas afectadas pola ELA e deixar constancia de que existe.

Pódese consultar toda a información da iniciativa e os puntos de iluminación xa confirmados na páxina web habilitada para tal fin: www.luzporlaela.es.