A Escola Municipal de Ximnasia Rítmica puso o broche a unha gran tempada con dous podios na fase final do II Torneo Interescolas no que participaron distintas escolas das provincias de A Coruña e Ourense. O conxunto Infantil logrou por segundo ano consecutivo facerse co título de campioas, e as integrantes do conxunto Cadete proclamáronse subcampioas.

A terceira fase e última, desenvolveuse o pasado sábado 1 de xuño na localidade de O Carballiño (Ourense), na que as cadetes acadaban o bronce. Na fase final chegaban os mencionados dous podios cun primeiro posto en Infantís e un segundo en Cadetes, para os conxuntos preparados por María Fernández.

A nosa noraboa a todas elas, tamén para o conxunto Alevín, polo seu excelente traballo durante todo o curso.