Alevín A.JPG

Emparellamentos

Os equipos Benxamín e Alevín das Escolas Deportivas Municipais de Fútbol Sala, en calidade de campións da Fase Final Comarcal celebrada en Muros, xa coñecen os seus emparellamentos para a Fase Final Intercomarcal a celebrarse o sábado 13 de abril, na localidade de Padrón, dentro do programa Xogade de deporte en idade escolar da Xunta de Galicia, clasificatoria para a Fase Final Provincial.

Categoría Benxamín. Pavillón Grupo Escolar de Padrón

Os de Negreira mediranse na súa semifinal (13:00 horas) coa Escola Municipal de Vimianzo, logo da outra semifinal que enfrontará ao C.F. Outes e A Pobra do Caramiñal, a partir das once da mañá. Ás 16 horas xogarase o partido polo terceiro e cuarto posto, e ás 17:00 horas, a final.

Benxamín A.jpg

Categoría Alevín. Pavillón Municipal de Padrón

O equipo Alevín medirase na súa semifinal (12:00 horas) ao Fisober Dumbría, logo da outra semifinal entre o C.F. Outes e o Pontecesures. Ás 15:30 horas xogarase o partido polo terceiro e cuarto posto, e ás 16:30 horas, a final.

A entrega de trofeos e medallas a todos os equipos participantes, farase unha vez rematada a final de cada categoría.

Alevín A (2).jpg