federico221018.jpgOnte domingo 21 de outubro, Manuel Federico Quintáns Otero, o zapateiro da Chancela, alcanzaba os 100 anos de vida, nunha xornada na que estivo acompañado dos seus cunha comida e onde non faltaron os parabéns de familiares e veciños por esta espléndida celebración.

Tamén o alcalde de Negreira, Jorge Tuñas Caamaño, achegábase ata o seu domicilio para entregarlle un ramo de flores e un agasallo en nome do Concello de Negreira, felicitándoo en persoa.

Federico, como lle coñecen, ten unha memoria prodixiosa, e lémbrase de moitas anécdotas de Negreira e das familias da contorna. O seu segredo é ler moito e comer ben, segundo él mesmo di, pois non fai dieta algunha, e nunca sufriu doenzas importantes, agás que foi operado nunha ocasión dunha hernia.

Comezou con apenas doce anos a aprender o oficio de zapateiro, e logo da Guerra Civil, onde loitou na Fronte de Asturias, decidiu instalarse pola súa conta na Chancela, casándose máis tarde e tendo unha filla que lle deu dous netos, e agora, dende este ano, tamén é bisavó dunha netiña chamada Ana.