voltaciclista2018.jpgEste sábado 23 de xuño, a partir das 16:30 horas, celébrase nun circuito urbán e pechado ó tráfico, a sexta edición da Volta Ciclista ¨Concello de Negreira¨, de categorías escolas, cadete e xúnior, dentro do circuito de carreiras do Campionato Galego en estrada, baixo a organización do Club Ciclista Negreira e maila Federación Galega de Ciclismo, e coa colaboración do Concello e o apoio de distintas firmas comerciais de Negreira.

Corte de tráfico

Con motivo da celebración deste importante evento deportivo en Negreira, e para poidase desenvolver coa máxima seguridade dos participantes, o Concello solicita a colaboración veciñal facendo o menor uso posible dos vehículos durante a tarde do sábado.

As rúas que permanecerán cortadas de 16 ás 20 horas son as seguintes: Avenida das Brañas; rúa Deportivo da Coruña; rúa Carballiños; rúa Xosé M. López Ardeiro; rúa Castelao; rúa Teresa Fabeiro Caamaño; rúa do Tambre e rúa Camiño Vello (só un carril).