concentracion310117.jpgEste sábado día 3 de febreiro, celebrarase a Concentración solidaria a favor das enfermidades raras, diante da Casa do Concello de Negreira, solicitando que se de cumprimento á disposición final terceira, relativa á actualización da listaxe de enfermidades graves prevista no Real Decreto 1448/2011, coa incorporación de novas enfermidades a dita listaxe, cando se trate de enfermidades graves que requiran o coidado directo, continuo e permanente do menor polos proxenitores, durante o seu ingreso hospitalario, de longa duración, e tratamento continuado da enfermidade.

O Concello de Negreira solicitou a pertinente autorización ante a Subdelegación do Goberno, para celebrar devandita concentración, este sábado, entre as 13:00 e as 13:30 horas, agradecendo de antemán, a participación do maior número posible de persoas.