dni290118.jpgO equipo móbil de expedición do Documento Nacional de Identidade electrónico (DNIe), da Policía Nacional, desprazarase ao noso concello nas seguintes datas ao longo do presente ano 2018 para efectuar a renovación e creación de novos documentos, en diferentes fases, sendo o lugar de recepción a Casa da Cultura:

Febreiro: Día 14, primeira fase. Día 16, terceira fase.

Maio: Día 14, primeira fase. Día 16, terceira fase.

Outubro: Día 10, primeira fase: Día 15, terceira fase.

Novembro: Día 26, primeira fase. Día 28, terceira.

Lembramos que a 1ª fase consiste na recepción ó cidadán e maila documentación; a segunda, na impresión física na oficina de Santiago, e a 3ª fase, a de personalización lóxica e entrega do documento e maila crave persoal ao interesado.

O horario de atención ó público é de 09:30 a 13:15 horas, non colléndose máis de 65 persoas, entre os concellos de Negreira e A Baña, sendo necesario que os interesados/as se anoten antes na zona de recepción da Casa do Concello. É absolutamente necesario que o cidadán se persone nas dúas fases.