barco4.jpg

A exposición “Xigantes: Os petroleiros de Astano 1964-1982”, organizada cos fondos expositivos da Fundación Exponav de Ferrol, pódese visitar ata o 29 de outubro, na sala de exposicións do Centro Sociocultural.

Esta mostra itinerante, auspiciada pola Deputación da Coruña, pretende da r a coñecer a importancia que ten o Museo da Construción Naval, o máis importante de España no seu ámbito, así como recuperar os anos dourados dos asteleiros ferroláns, repasando a través de maquetas, paneis, pezas, documentos e material audiovisual, algúns dos grandes fitos da  construción naval realizados en Astano entre 1964 e 1982.

barco1.jpg

A exposición permite ao público coñecer en profundidade cómo foi o proceso de construción dos grandes buques petroleiros que forman parte da historia naval da comarca de Ferrol como o Al Andalus, Texaco, Arteaga, Carthagonova, Mónica María ou o Ocean Park. Xigantes de aceiro , algúns deles con máis de 300 metros de eslora, contruídos por encargo dalgunhas das principais compañías petroleiras de transporte marítimo do mundo no momento de maior esplendor da construción naval da nosa provincia, que convertiu á comarca ferrolana nun punto de referencia industrial do país.

Unha mostra de grandes dimensións

Dadas as grandes dimensións da mostra orixinal, que xa se exhibiu na sede de Exponav e en Fene, disporase un mínimo de paneis que se exhibirán en todos os concellos que participan no ciclo e unha serie de paneis complementarios que se habilitarán só naqueles recintos que conten con maior espazo expositivo.

barco2.jpg