O Concello de Negreira promove un ano máis o programa de mobilidade transnacional Galeuropa. A través del, a mocidade nicrariense poderá facer prácticas formativas non remuneradas 100% subvencionadas en empresas do Reino Unido e de Finlandia.

A iniciativa está destinada a mozos e mozas de menos de 30 anos inscritas no Sistema de Garatía Xuvenil. Ofértanse 9 prazas entre os concellos de Negreira e Val do Dubra, co que existe un convenio de colaboración.

A duración estimada é de 3 meses e prevese que a mobilidade comece o 1 de setembro, estendéndose até o 30 de novembro. A bolsa cubre todos os gastos de viaxe, aloxamento, manutención e seguros, así como cursos formativos en inglés e orientación laboral.

O prazo de inscrición vai do 9 ao 31 de xullo. Para anotarse ou obter máis información deben poñerse en contacto co departamento de emprego do Concello de Negreira (teléfonos 881.035.150 / 881.035.162).

Poden consultarse as bases completas pinchando na seguinte ligazón: Galeuropa 2017 - Negreira