Os habitantes de Negreira xa dispoñen dunha segunda pista de pádel, perfectamente equipada e con iluminación nocturna, no Comprexo Deportivo Municipal de Pedra Mámoa, cuxa inauguración levouse a cabo este pasado sábado cunha demostración desta modalidade deportiva, a cargo do alumnado da Escola Municipal de Pádel.

A segunda cancha para a práctica do pádel foi construida a carón da primeira e as pistas de tenis, grazas a unha achega de 12.000 euros da Deputación de A Coruña. Próximamente, tamén se vai a dotar dunha cuberta á primeira pista aberta no ano 2015 e cuxo investimento é de 56.265 euros, incluidos no Plan de Acción Social (PAS 2015).

No acto inaugural participaron o alcalde, Jorge Tuñas Caamaño, o concelleiro de Deporte e Xuventude, José Daniel Casal Leis, e mailo concelleiro de Obras e Servizos, Manuel Ángel Leis Míguez, xunto co adestrador da escola de pádel, Manuel Villar.

A nova cancha de pádel xa está dispoñíbel para a cidadanía que pode facer uso da mesma, mediante unha solicitude na Delegación de Cultura e Deportes, en horario de mañá.