Seguindo a tradición de cada Nadal en Negreira, este sábado 24 de decembro imos a ascender ao cumio do monte da Pena e poñer alí, un belén navideño. Trátase dun roteiro de sendeirismo de 10 quilómetros de nivel de dificultade media, aproveitando a ruta xacobea do Camiño de Fisterra ata a parroquia de San Mamede de A Pena.

Toda a xente interesada pódese anotar na Delegación de Cultura e Deportes, ou chamando ao número de teléfono: 981 885 886 ata este venres 23. Darémola saída ás 9:30 horas dende o Campo dá Feira e, haberá avituallamento. O regreso á vila de Negreira farase en autobús, unha vez descendido o cumio da Pena.

+ Nadal

Seguen as actividades do Nadal en Negreira. Este xoves 22 tes a oportunidade de participar no Maratón Solidario de Bike, na Piscina Municipal de Pedra Mámoa, a partir das cinco da tarde. Podes anotarte na zona de recepción, ao igual ca o venres pola tarde se queredes participar no Maratón Solidario de Zumba Kids (17:00 h) e Pilates (18:00 e 19:00 h).

E se vos gusta o xadrez, tamén temos un torneo este venres 23 pola tarde, de 19 a 21 horas na Casa da Cultura. Infórmate no: 633 447 674. O venres pola mañá tamén terémola visita de Papá Noel ás instalacións da Escola Infantil Municipal, a partir das 11:30 horas.

Para o luns 26 haberá a proxección dunha película de Nadal, ás 18:00 horas no Auditorio do Centro Sociocultural e, o martes 27 será a quenda para o teatro. A Escola Municipal ofrece varias actuacións no Auditorio, a partir das 18:00 horas.