O Concello de Negreira, compretou por segundo ano consecutivo, a súa participación no programa de movilidade transnacional Galeuropa, unha iniciativa enfocada a facilitar a realización de prácticas laborais non remuneradas en países europeos, e que persegue a inserción laboral entre mozas e mozos de non máis de 30 anos.

En total foron dazaséis os mozos e mozas participantes, quenes participaron en sendas tertulias na emisora de radio municipal Radio Negreira para contar cómo lles foi nos dous países de destino: Finlandia e Inglaterra. Alí, os xóvenes realizaron prácticas en centros ou empresas segundo o seu perfil profesional, as cales previamente foron buscadas desde Galicia, en colaboración cos socios de acollida meses países, e sendo aloxados con familias de acollida ou ben en pisos de aluguer durante os tres meses da súa estadía en Londres ou Helsinki.

O pasado día 13 de novembro regresaron da súa estadía en Helsinki de sete xóvenes, entre eles, dúas mozas de Negreira, quenes realizaron prácticas de aprendizaxe en tres gardeirías, sendo unha delas española.

Mentras, e máis recentemente, o resto dos participantes voltaban a Galicia o pasado día 26 de novembro procedentes de Londres. Na capital británica estiveron a realizar a súa etapa de prácticas en centros e empresas relacionadas na meirande parte dos casos coa súas formación académica e profesional, entre eles, unha estudante do noso concello, xunto con outros mozos de Ames, Santa Comba e Santiago.

Para todos eles, a experiencia foi positiva en liñas xerais, de cara a abrirse camiño no mercado laboral. E aínda que nalgún caso se lles ofreceu un contrato de traballo, o certo é que polas dificultades económicas de vivir en grandes urbes como Londres, algún deles rexeitou a posibilidade de quedarse a traballar.