O pasado venres entregáronse os primeiros traballos realizados polo alumnado do Obradoiro de Emprego Barcala-Dubra II, nestes dous primeiros meses de actividade, dende que iniciou a súa andaina o día 30 de setembro.

Promovido polo Concello de Val do Dubra, e coa participación de Negreira e A Baña, combina unha parte de formación nas aulas e, outra de traballos de revestimentos e acabados en construcción, levando a cabo neste período traballos en Negreira. Concretamente, a limpieza da fachada e pintado do edificio de Servizos Múltiples (antigo instituto), formigonado e limpeza dunha parte do parque do Coto e, formigonado da parte traseira do Pavillón dos Deportes de Pedra Mámoa.

A devandito acto de remate desta parte do proxecto por parte do alumnado e persoal contratado no Obradoiro, asistiron representantes dos tres concellos participantes, contando coa presenza do alcalde de Negreira, Jorge Tuñas Caamaño, e os seus homólogos de Val do Dubra, Antonio Negreira; e A Baña, Andrés García Cardeso.