O vindeiro xoves 6 de outubro remata o prazo de inscrición da Liga de Fútbol sala do Concello de Negreira 2016/17. Esta tempada agárdase unha gran competición con novos equipos e retos.

Para este ano mantense as mesmas condicións do ano pasado:

1.- Categoría para xogadores Sénior (maiores de 16 anos)

En caso de ser menores de idade deberán presentar unha autorización dos seus pais, para poder disputar a liga.

2.- Poderán participar todos os equipos, sexan federados ou non e do Concello de Negreira ou de fora del.

3.- A inscrición deberán formalizala na oficina de Cultura e Deportes do Concello de Negreira ata o 6 de outubro de 2016.

4.- Os equipos deberán entregar a folla de inscrición que contará cun máximo de 12 xogadores, e deberán abonar a cota de inscrición na seguinte conta:

Abanca /  ES33 2008-0305-01-3110000021

5.- A reunión terá lugar o venres 7 de outubro no Telecentro da Casa da Cultura as 21:00 h. Nesta reunión os equipos entregarán a ficha de inscrición debidamente cuberta e darase a primeira xornada de liga.

6.- Os partidos disputaranse os luns, martes, mércores e xoves, xogándose tres partidos cada día: as 21.00 h., 21:45 h. e 22:30 h.

7.- A competición iniciarase o luns 17 de outubro.

O teléfono de información é o 981 885 886. Tamén se pode enviar un correo electrónico a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Attachments:
Download this file (FOLLA_INSCRICION_LIGA_FUTBOL_SALA_2016-17.pdf)Folla de inscrición