O Concello pon en marcha un ano máis as Escolas Deportivas e Culturais co obxectivo de fomentar e desenvolver as actividades entre os máis xovenes.

ESCOLAS DEPORTIVAS; APRENDER COA ACTIVIDADE FÍSICA.

Máis de 400 nenos de entre 5 e 16 anos, e 120 adultos disfrutaron destas escolas o pasado curso, que contou coas seguintes actividades: Atletismo, Aerobic, Baloncesto, Multideporte, Patinaxe, Predeporte, Tenis, Ximnasia Rítmica, Ximansia de Maiores e Ximnasia de Mantemento.

O Concello de Negreira e a Deputación de A Coruña, destinan para este ano unha importante partida económica. Dous Coordinadores e 12 monitores cualificados compoñen o equipo que se encarga de activar a práctica do deporte entre os escolares e adultos.

ESCOLAS CULTURAIS; FOMENTANDO A CREATIVIDADE.

Un dos maiores compromisos nos últimos anos, foi o de mellorar as Escolas Culturais, incrementado a oferta, para esta tempada estanse a ofertar os seguintes cursos:

- Obradoiro de Danza Tradicional

- Escola Municipal de Teatro.

- Informática

- Costura

- Pintura e Gravado

- Canto

Para facer efectiva a inscrición deberase cubrir a folla de inscrición e pagar na Conta do Concello de Negreira. Unha vez realizado os dous pasos teráse que entregar a documentación na Delegación de Cultura e Deportes, o prazo remata o 7 de outubro.