O novo proxecto do Real Club Deportivo de A Coruña 2016-2017 botou a andar en Abegondo con máis dunha vintena de futbolistas, cuxa estrea na pretempada será este verán en Negreira, coa recuperación do Trofeo ¨Jesús García Calvo¨, no que o Dépor medirase á Sociedade Deportiva Negreira, de Terceira División.

Trátase do maior evento deportivo do presente verán en Negreira e que vai ter lugar o sábado 16 de xullo, ás 20:00 horas, no campo municipal Jesús García Calvo. O Dépor por tradición segue tendo moitos siareiros nas nosas comarcas e proba da simpatía polo equipo coruñés é o feito de que conte cunha rúa no pobo.

As entradas para o público en xeral teñen un prezo de 10 euros, agás os infantís que entrarán de balde. O club local conta coa colaboración dos concellos de Negreira, A Baña e Ames, así como da cooperativa Feiraco, e diferentes firmas comerciais.

A expectación na cidade herculina ante este primeiro amigable da pretempada é máxima, no obstante, o conxunto coruñés estrea novo técnico, Gaizka Garitano, e en Negreira vai sela primeira ocasión que vexámolo no banquiño e dirixindo ao Dépor, de aí, que haxa un grande interese por parte da Prensa, TV e Radios, por seguir as primeiras sensacións que deixa o novo proxecto, ao igual que por parte dos siareiros deportivistas que vánse a desprazar até o Val de Barcala nun grande número, tal e como lle confirmou o propio Deportivo á directiva do Negreira.

Agárdase unha gran entrada no Jesús García Calvo, xa que logo, o Dépor emprenderá o día 20 unha viaxe a Uruguay para medirse a equipos de Montevideo e mailo Real Club Celta de Vigo, e non será ata o Trofeo Teresa Herrera cando os seus siareiros poidan ver ao seu equipo no estadio de Riazor.

Venda anticipada: Garsport; Bar Porto; A Nosa Taberna; Cervecería A Esmorga; A Xarra; Cafetería Abrente e Bar Ríos.