O Concello de Negreira pon en marcha un programa de Psicomotricidade Educativa Preventiva na Escola Infantil Municipal, concretamente na aula de 2-3 anos, co cal preténdese comprementar a actividade de psicomotricidade que se desenvolve habitualmente. O obxectivo é favorecer o desenvolvemento dos pequenos e pequenas facilitando e acompañando a súa maduración psicolóxica, a partires da acción e o xogo. Posibilitar a expresión de sentementos, impulsos e necesidades; favorecer a súa autonomía e potenciar a comunicación, ou acordo de resolución de conflictos entre os diferentes compoñentes do grupo.

A actividade desenvolverase en dúas sesións de 50 minutos cada unha, en grupos reducidos de dez nenos para acadar unha maior operatividade desta. Vai selos luns e xoves da semana deste mesmo curso. Comeza este xoves, de 10:30 a 11:20 horas a primeira e, a seguinte das 11:20 ás 12:10.

Para elo, dende o Concello estáse aprovisionando o espazo de material e recursos específicos coma colchonetas, túneis, pezas específicas de psicomotricidade, cabalos balancíns, rolos de espuma e demáis material idóneo para este tipo de actividade que se caracterizan pola súa flexibilidade e adaptabilidade.

Este pasado luns, os pais dos nenos e nenas ós que vai dirixido o programa foron debidamente informados pola profesional que vai a desenvolver. Na mesma tamén estiveron presentes aparte desta, as propias docentes da instalación e a súa directora, xunto co alcalde, Jorge Tuñas Caamaño, e maila concelleira de Servizos Sociais e Educación, María Jesús Veiga Hortas.

A intención dende o Concello é que devandito programa teña unha continuidade no tempo, a esperas de ver a funcionalidade e os resultados, agárdase positivo. E manifesta a aposta e compromiso con este tipo de iniciativas tan importantes coma necesarias pola Educación, e en concreto, a Educación Infantil.