O Concello de Negreira fai pública a resolución da Alcaldía que recolle a relación de subvencións concedidas, desestimadas e denegadas, en relación ás solicitudes presentadas á convocatoria de axudas do Plan PEL-Reactiva, financiado pola Deputación da Coruña e mailo Concello de Negreira, de cara a facerlle fronte á crise económica xerada pola evolución da pandemia da Covid-19 e os decretos de fechamento da actividade económica.

Os beneficiarios definitivos aos que se concede subvención por existir fondo son os encadrados no Grupo I; que se visen afectados por fecje en virtude do disposto no RD463/2020 do 14 de marzo, polo que se declarou o estado de alamar e a súa modificación aprobada no RD465/2020 do 17 de marzo. O orzamento ascende a 130.210,86 euros.

A resolución pódese consultar no documento adxunto