O Concello de Negreira convoca a todos os comerciantes, hosteleiros e empresarios, a asistir e participar activamente nunha xuntanza-coloquio, para tratar cuestións de especial relevancia para o municipio en xeral, e para os sectores comercial, de hostelería e turismo en particular.

O equipo de Goberno municipal pretende impulsar estes sectores, confiando en que é posible o cambio e un novo impulso, para o cal consideran necesaria e imprescindible, a colaboración de todos os sectores para encamiñar ese novo rumbo.

A devandita xuntanza-coloquio terá lugar no Auditorio da Casa da Cultura, con acceso pola Carreira de San Mauro, o xoves día 21 de novembro, ás 21:00 horas, para o que agardan contar coa presenza do maior número de profesionais do comercio, hostelería e empresas do noso concello.

Attachments:
Download this file (Convocatoria.pdf)Convocatoria.pdf