Promoción do Camiño de Fisterra-Muxía na World Travel Market de Londres

A Deputación da Coruña promociona en Londres na World Travel Market (WTM), unha das feiras de turismo máis importes de Europa, onde se amosan as novidades e plataformas de promoción do sector turístico, as rutas xacobeas do Camiño de Fisterra-Muxía, e mailo Camiño Inglés.

É a primeira vez, que a Deputación da Coruña participa nesta importante feira turística cun stand propio, especialmente dedicado ao Camiño de Santiago, especificamente ao Camiño de Fisterra e Muxía, e mailo Camiño Inglés, ao parecer co obxectivo de fomentar o coñecemento dos mesmos e posibilitar que maior numero de peregrinos e turistas se animen a percorrer estas rutas situadas na provincia da Coruña.

O deputado de Economía e Facenda, Antonio Leira, participa estes días na capital británica en diversos actos e reunións incluídas no programa do evento. Este luns mesmo, trala inauguración do stand, a delegación da Coruña recibiu a visita da ministra en funcións de Industria, Comercio e Turismo, Reyes Maroto, que se interesou pola promoción do Camiño Inglés e polo sistema de colaboración articulado por concellos e Deputación.

Durante esta semana, os milleiros de visitantes que acolle a WTM de Londres poderán coñecer material promocional da provincia e, en concreto, destes dous itinerarios xacobeos que discorren íntegramente pola provincia da Coruña.