A Fundación María Esperanza Rubido Romero vén de conceder unha subvención de 6.000 euros á Fundación para a Protección de Discapacitados Psíquicos Comarca de Barcala para levar a cabo o programa Mellora do benestar persoal e social dos usuarios/as da Fundación. Un programa que leva funcionando dende o pasado mes xuño ata o mes de decembro de 2019.

A sinatura do convenio tivo lugar hoxe xoves 31 de outubro, no Salón de Plenos do Concello de Negreira, por parte do presidente do padroado da Fundación para a Protección, e alcalde do Concello de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, e maila presidenta da Fundación Mª Esperanza Rubido Romero, María Jesús Forján Vieito, acompañados polo secretario, José Manuel Forján Vieito, xunto co vicepresidente da Fundación de Discapacitados, José Antonio Pereira Gil, alcalde do Concello da Baña, e de César Ramos Domínguez, actuando de vogal.

A Fundación Mª Esperanza Rubido Romero vén axudando no desenvolvemento de dito programa dende o ano 2010 coas súas aportacións anuais para levar a cabo os programas de autonomía persoal e de mellora do benestar persoal e social, de aí, o agradecemento.

Os obxectivos xerais do programa:

Desenvolver as habilidades emocionais

Mellorar as relación interpersoais

Aumentar a autonomía persoal dos/as usuarios/as da Fundación

As áreas que se traballan no programa:

Área de vida no fogar Area de educación emocional,

Área de vida na comunidade

Integración na comunidade.

Área de formación laboral