DSC 2803

Santa Comba, Negreira, A Baña e Val do Dubra preparan a posta en marcha do seu segundo obradoiro de emprego neste 2019 tralo inicio esta semana o taller Xóvenes 2019 no que participan sete mozos e mozas, menores de 30 anos, de Negreira, nas especialidades de agricultura ecolóxica e animación físico-deportiva, cuxa sede atópase no concello de Val do Dubra, cun período formativo e de traballo de seis meses.

O alcalde de Negreira, Manuel Ángel Leis, participou este xoves no acto de apertura do primeiro dos dous obradoiros, en Bembibre, xunto co resto de alcaldes e mailo delegado territorial da Xunta na provincia, Ovidio Rodeiro e o xefe territorial, Isidoro Martínez.

Mellora2019 é o segundo Obradoiro de emprego, cuxa sede estará en Santa Comba, sendo o concello promotor, e formará a 20 persoas desempregadas durante nove meses.

Os módulos formativos son: Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes, de nivel 1 e, o de instalación de elementos de carpintería de nivel 2.

As persoas beneficiarias son maiores de dezaoito anos demandantes de emprego inscritas no Servizo Público de Emprego, solicitando a participación en Obradoiros de Emprego, que carezan de ocupación e estean dispoñibles para o emprego.

Máis información na Axencia de Desenvolvemento Local do Concello de Negreira.