A gran final do I Torneo de Pádel Concello de Negreira celebrada este martes no Comprexo Deportivo Municipal de Pedra Mámoa, deixounos a vitoria final da parella formada por Oriol e José Esparís, por dous sets a cero (6/2 e 7/5), vencendo á parella formada por Gerardo Vázquez e Santi Mata.

En semifinais, a parella gañadora logrou o pase á final vencendo 6/1 e 6/1 á integrada por Iván Pensado e Damián Pérez; e na segunda semifinal foi a composta por Gerardo Vázquez e Santi Mata quenes lograron impoñerse por 6/1 e 6/4 a Enrique Pérez e Constantino Carreiras.

Na entrega final de premios participou o alcalde de Negreira, Manuel Ángel Leis, acompañado polo concelleiro de Deportes, Iván Guardado e maila primeira tenente de alcalde, Mar García Vidal, xunto co presidente do Club de Tenis Negreira, Jesús Mariño.