portada.jpgEsta estudante de Negreira vén de acadar a medalla de bronce na competición Spainskills, que é a olimpiada nacional de FP tras facerse coa medalla de ouro na fase de Galicia, logo de rematar os seus estudos de Coidados Auxiliares de Enfermería en Santiago, no IES Lamas de Abade. De Madrid volveu cunha medalla de bronce na súa estrea en Spainskills, despois de sela a elixida como abanderada.

Iria Díaz Granja foi agasallada cunha recepción oficial no Salón de Plenos do Concello de Negreira, á que acodeu acompañada pola súa familia e amigos, sendo felicitada polo alcalde, Jorge Tuñas Caamaño, xunto á concelleira de Educación e Servizos Sociais, María Jesús Veiga Hortas, así como pola concelleira de Ciudadanos de Negreira, María del Carmen Vieites, amiga da familia.

pie_pagina.jpg