fisio210119.jpgO Concello de Negreira comunica que ata o día 28 de febreiro, a veciñanza pode solicitar nos Servizos Sociais Comunitarios Municipais, a participación no programa de fisioterapia e podoloxía, con atención gratuita aos domicilios dos beneficiarios, estando dirixido a persoas maiores dependentes ou con discapacidade (recoñecida pola Xunta), e con mobilidade reducida.

Máis información e solicitudes, no departamento municipal de Servizos Sociais. Teléfono de atención: 981 885 381.

Este programa de fisioterapia e podoloxía a domicilio para persoas maiores dependentes, ou con discapacidade, ou mobilidade reducida, está subvencionado pola Deputación da Coruña e mailo Concello de Negreira.