proteccioncivil_logo3.jpgA Dirección Xeral de Emerxencias e Interior, da Xunta de Galicia, vén de dictar unha resolución mediante a cal concédelle ao Concello de Negreira, un equipamento consistente nun ¨remolque de emerxencias¨, destinado á Agrupación de Voluntarios de Protección Civil de Negreira, que ve así, reforzado o seu equipamento para a atención en situación de emerxencias.

A Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Admnistracións Públicas e Xustiza, da Xunta de Galicia, fixo pública unha resolución do 13 de novembro pola que resolve a adxudicación, en rexime de concorrencia competitiva, de equipamentos de emerxencias a concellos de menos de 50.000 habitantes, mancomunidades ou agrupacións de concellos, cofinanciados polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo Feder Galicia 2014-2020.