camp_reco_aliment.jpgA Asociación de Amas de Casa de Negreira, en colaboración cos Servizos Sociais Comunitarios do Concello, promoven dende hoxe, día 15 de novembro ata o día 10 de xaneiro de 2019, a campaña solidaria de recollida de alimentos de cara ás festas do Nadal, onde os alimentos e produtos de hixiene recadados van ser entregados por Servizos Sociais, ás familias máis necesitadas do noso concello.

A veciñanza pode entregar a axuda que estime oportuna nos seguintes establecementos colaboradores:

Casa Lula, Froiz, Gadis, Día, Eroski, Perfumerías Muchas

Acéptanse toda clase de alimentos non perecedeiros como: conservas; legumes; patacas; cacao; cebolas ou pan tostado, así como produtos de hixiene persoal.

Os particulares, negocios e empresas que queiran colaborar con aportacións, teñen a súa disposición un número de teléfono de contacto: 659 180 323