defensapersoal.jpgO municipio de Negreira foi seleccionado pola Secretaría Xeral dá Igualdade para impartir un curso de defensa persoal e autocapacidade dirixido a mulleres, de oito horas de duración e impartido por membros das forzas e corpos de seguridade do Estado.

Trátase dun curso de adestramento físico e psíquico para crear protocolos de actuación ante diversas situacións, impartindo técnicas de prevención e autoprotección, cuxas datas de celebración son os sábados 10 e 17 de novembro, en horario de 10:00 a 14:00 horas.

As prazas son limitadas, e para máis información hai que dirixirse ás oficinas do Centro de Información ás Mulleres (CIM), na pranta baixa da Casa do Concello, ou no número de teléfono: 981 886 320.

Esta actividade inclúese no acordo de colaboración entre a Xunta e a Federación Galega de Municipios e Provincias para conformar unha rede de entidades locais contra a violencia de xénero.