llega8002.jpgAs operadoras de telefonía móbil (Movistar, Vodafone e Orange), comezarán a ofrecer en Negreira servizos sobre a rede 4G na banda 800MHz, o que permitirá á veciñanza gozar de conexións móbiles de alta velocidade sobre tecnoloxía LTE (4G), cunha mellor cobertura no interior dos edificios e maior extensión xeográfica.

Para garantir a compatibilidade da nova tecnoloxía coa Televisión Dixital Terrestre (TDT), os operadores puxeron en marcha Llega800, entidade que é a encargada de solucionar calquera afectación na recepción do sinal de televisión.

Coa chegada do novo 4G a Negreira, continua o proceso de implantación que se está realizando de forma paulatina por toda a xeografía nacional. Para comprobar os concellos onde xa están activos estes servizos pódese consultar no enlace: https://www.llega800.es/municipios.php

O despregue 4G enmárcase no establecido no Real Decreto 805/2014, de 19 de setembro, con data 1 de abril de 2015 na que se procedeu á liberación das frecuencias entre 790MHz e 862MHz (canles de 61 ao 69 de UHF), que ata entón se empregaban para a recepción da Televisión Dixital Terrestre, proceso tamén coñecido como Dividendo Dixital. A partir de entón, ditas frecuencias foron asignadas ás operadoras de telefonía móbil para prestar os seus servizos 4G.

Principais vantaxes

Coa rede 4G abriuse a porta a innovadores servizos e aplicacións, ademais de proporcionar significativas melloras tanto na velocidade de descarga, como de envío de datos, imaxes, música ou contidos audiovisuais de alta definición- ou permitir sacar o máximo partido a aplicacións online, como os videoxogos.

A nova xeración da tecnoloxía 4G tamén facilita a introdución de novos servizos no área empresarial e das administracións públicas, como aplicacións empresariais en movilidade con alto contido multimedia ou o uso da videochamada, entre outros.

Ademais a maior cobertura que alcanza o 4G na banda de 800MHz mellorará o servizo no interior de edificios e será a banda que permita estender xeográficamente o servizo de forma eficiente.

Para garantir esta compatibilidade, Llega800 presta aos cidadáns unha serie de servizos gratuitos que inclúen, por unha banda, unha actuación previa, grazas á cal os cidadáns que residan en zonas de maior afectación recibirán unha comunicación no seu domicilio que lles informará de que a partir dese momento poderán solicitar de forma gratuita a adaptación da antena do seu edificio para evitar posibles incidencias.

E, por outro, un procedemento correctivo, tralo aceso das estacións, polo que Llega800 encargarase de atender aos usuarios afectados xestionando e resolvendo posibles afectacións tamén sen custo algún.

Para xestionar estes servizos, púxose a disposición dos cidadáns un teléfono de atención gratuito:  900  833 999

E unha páxina web: https://www.llega800.es/index.php