bosas_200918_1.jpgNa Fundación para a Protección de Discapacitados Psíquicos  Comarca de Barcala, dende fai anos, leváse a cabo un programa de concienciación ambiental cos/as usuarios/as do centro ocupacional, mediante diferentes actividades: informativas, de reciclaxe, ou visitas ao Punto limpio.

Este ano, e dende o programa de Mellora do Benestar persoal e social financiado pola Fundación Mª Esperanza Rubido Romero, decidiron dentro da campaña de eliminación de bolsas de plástico, facer unha proposta para os concellos de Negreira e A Baña, de bolsas de tela e cun deseño propio.

bosas_200918_2.jpg

Estas bolsas están en diferentes establecementos de Negreira que colaboran para a súa exposición e venda como son: Supermercado ErosKi; Parafaramacia A Boa Saúde; Comercial Corzán; Taberna O Seixo; cafetería Abrente; Bar O Cotón; Bar e panadería Rios; Vaqueros Lúa; Restaurante hospedaxe A Mezquita;  Casa da Cultura, e Oficina de Correos. Tamén no concello de A Baña.