Agosto péchase con dúas citas importantes no programa do Verán Cultural como son a Festa da auga e maila sétima edición da Gala de maxia.

Este venres ten lugar unha nova edición da Festa da auga, na piscina municipal do parque do Coto, desde as catro da tarde onde haberá xogos inchables, música e a festa da escuma. A entrada ó recinto é de balde.

E no Auditorio do Centro Sociocultural, desde ás 22:00 horas teremos a sétima Gala de maxia. Para esta edición contamos coa presenza do mago Xacobe, quen será o encargado de presentar e dirixir unha gala na que estará acompañado polos magos Kaito e Romarís. Trátase dun espectáculo dirixido a tódolos públicos.

Setembro

O último mes do Verán Cultural preséntase moi animado. Comeza co primeiro Torneo de Pádel, do 4 ó 14 polas tardes no Comprexo Deportivo Municipal de Pedra Mámoa, e continúa o mércores día 5 cunha actuación musical moi singular, a de Jodler Klub, quenes interpretan música folk de orixe suizo. A cita será a partir das 20:30 horas, na Praza do Concello.

Resto do programa

Cultura a pé de rúa (venres 7). Parque do Coto (20:30 horas), co espectáculo Welcome, da compañía Duelirium (equilibristas).

Ruta de sendeirismo (sábado 8). A devesa de Anllares, de 12 quilómetros. Saída en autobús ás 8:30 horas dende a rúa de Castelao.

XII Día da bicicleta (sábado 15). A partir das 10:00 horas con saída desde a rúa de Castelao e chegada no Campo da Feira.

Actuación de Mamá Cabra (sábado 15). Ás 19:00 horas na Casa da Cultura.

Festival de Bandas de Música 2018 (domingo 16). Dende as 19:00 horas na Praza do Concello. Actúan: Banda de Calo (Teo); Banda de Visantoña, e Banda Ateneo de Negreira.

XII Andaina Popular (sábado 22). Saída ás 9:00 horas dende o Campo da Feira, cun roteiro de sendeirismo de aproximadamente 25 quilómetros polos montes e sendeiros do concello.

Obradoiro de instrumentos (martes 25). Ás 18:00 horas na Biblioteca municipal.