nadal07_5.jpgO acendido da iluminación de Nadal nas rúas do pobo o pasado sábado, marcou o comezo da programación elaborada polo Concello de Negreira para estas festas de Nadal, cuxo debuxo ilustrador corresponde aos nenos/as da aula de Infantil de 4 anos B do CEIP O Coto, gañadores do Concurso de Cartaces.

Na compreta programación de Nadal 2017/18 non faltan citas teatrais, de clown, festivais de música, obradoiros infantís, sendeirismo, o fallo dos premios do certame de poesía Ardeiro, torneos de xadrez, pádel ou kárate, e ata cine e como principal novidade, a primeira Carreira Popular do Turrón.

O Concello de Negreira informa desta compreta programación que tralo acendido do alumeado navideño terá a súa primeira cita o xoves 14 co Festival do CEIP O Coto (12 h), no Auditorio do Centro Sociocultural, mentras que o venres 15 a compañía Teatro do Noroeste representa a súa obra Estado de graza (21 h), no Auditorio. O sábado 16 chega o Belén de cumios, cun roteiro de sendeirismo que partirá do campo dá feira (10 h), e pola tarde, a Escola Municipal de Teatro representa a obra: Eu tamén quixen ser do Equipo A (17:30 h), no Auditorio.

O Gran Festival de Nadal celébrase o domingo 17 no Auditorio a partir das seis da tarde, e o xoves 21 chega a Audición dos alumnos/as da Escola Municipal de Música (18 h), no mesmo escenario, que o venres 22 acollerá o acto do fallo do Certame de Poesía Xosé M. López Ardeiro, coa actuación do grupo de música tradicional Oîma (19:00 h). Ese mesmo día, os nenos/as da Escola Infantil recibirán a visita de Papá Noel.

nadal07_1.jpg

En decembro aínda haberá tempo para máis citas: Torneo de xadrez, o sábado 23 pola tarde na Casa da Cultura; Cine de Nadal, o martes 26 no Auditorio (18 h); Actuación de clown con Menú magnífico, cos actores Fran Rey e Pedro Brandariz (20 h), e o sábado 30 para despedilo 2017 a principal novidade coa I Carreira Popular do Turrón, de 4 quilómetros, con saída e meta na rúa de Castelao (16:30 h).

Ano novo

Co 2018 recén estreado teremos cine de Nadal, o martes 2 na Casa da Cultura (18 h), e o venres 5 a Gran Cablgada dos Reis Magos, coa recepción ás seis da tarde na Casa do Concello, e posterior entrega de agasallos no Pavillón do CEIP O Coto. Na festividade de Reis desputarase un Torneo de Pádel, con alumnos/as da Escola de Pádel, en Pedra Mámoa. O sábado 27 de xaneiro haberá o XXVI Torneo de Kárate O Coto.

nadal07_2.jpg

DiverNadal

Os obradoiros de manualidades infantís celebraránse nos seguinets días: 26, 27, 28 e 29 de decembro e 2,3, e 4 de xaneiro no Centro Sociocultural. As familias deben anotar aos seus fillos/as na Delegación de Cultura e Deportes, polas mañás.