voluntarios271017.jpgO Servizo de Voluntariado do Concello de Negreira súmase por segundo ano consecutivo, á campaña da oenegué Elfos y calcetines, para que ningún neno e nena quede sen o seu agasallo nas festas do Nadal.

As persoas que queiran sumarse á campaña recibirán no mes de decembro, unha carta dun neno ou nena, na que pedirá varios agasallos, dos que as persoas que se sumen a esta iniciativa poderán mercar só un, por un valor inferior a 30 euros.

A campaña foi presentada en Radio Negreira 107.0 FM polo alcalde, Manuel Ángel Leis Míguez, xunto coa coordenadora da mesma, Mertxe Álvarez, e maila coordenadora do Voluntariado, Laura Platas, agardando que a veciñanza de Negreira súmese á campaña por un Nadal sen diferencias.

Infórmate en: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo., ou no número de teléfono: 687 054 635 (preguntar por Mertxe).